Articz Admin
Liczba postów : 149 Join date : 25/10/2011 Age : 40 Skąd :
| Temat: Patrician III: Rise of the Hanse Czw Mar 21, 2013 10:53 am | |
| Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, jej głównym elementem jest handel, akcja zaś umiejscowiona jest w historycznych realiach, tj. XIV-wieczna Europa Północna. Rozpoczynamy w małym średniowiecznym miasteczku jako jeden z pomniejszych, nic nieznaczących kupców, a celem rozgrywki jest dorobienie się fortuny i awansowanie w hierarchii społecznej do statusu tytułowego patrycjusza (tj. bogatego, wpływowego mieszczanina, członka patrycjatu miejskiego), a być może nawet głowy Hanzy (związku miast opartego na handlu). Nasze działania nie ograniczają się wyłącznie do legalnych transakcji handlowych i możemy też zarobić maczając palce w takiej działalności jak piractwo czy szmuglerstwo. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by inwestować w rozbudowę miast (budynki, itp.)
Nowy edytor map pozwalający graczom tworzyć swoje własne mapy do rozgrywek w trybach single i mulitplayer. Możliwość wybudowania „od zera” maksymalnie dwóch własnych miast podczas jednej gry. Jako burmistrz miasta możemy ustalać wysokość podatków oraz zabezpieczyć miasto i jego mieszkańców przed zagrożeniami z zewnątrz budując fortyfikacje, bramy czy portowe wierze strażnicze. Istnieje też możliwość negocjowania z wojskami oblegającymi miasto lub nawet zorganizowania kontrataku. Wzbogacone, względem poprzedniej części, opcje organizowania i prowadzenia ekspedycji – szczegółowe rozkazy, które możemy wydawać kapitanom okrętów, podpisywanie różnych kontraktów z odległymi miastami, itd. Nowe efekty atmosferyczne (deszcz, śnieg, lód, itp.), sezonowe zmiany pogody. Szczegółowo odtworzony wpływ warunków pogodowych na życie ludzi, produkcję, transport i inne dziedziny związane z naszą działalnością. Poprawiona oprawa graficzna gry, w tym: animowane drzewa, zwierzęta, nowy wygląd budynków, szczegółowo przedstawione okręty (wystarczy raz popatrzeć by zorientować się w jakim stanie technicznym jest jednostka). Sześć nowych rodzajów budynków, które poszerzają możliwości gracza w dziedzinie inwestowania i zarabiania pieniędzy, m.in.: magazyn, mennica oraz szkoła elementarna. Od nowa zaprojektowane i zaprogramowane komputerowe A.I. Udoskonalone i rozszerzone opcje handlowe ułatwiające prowadzenie interesów, a także dające większą kontrolę nad swym imperium handlowym. Szereg nowych scenariuszy, misji, questów i zadań, które można wykonać. | |
|