GamesPC

Gry
 
IndeksPortalCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Rome: Total War

Go down 
AutorWiadomość
Articz
Admin
avatar

Liczba postów : 149
Join date : 25/10/2011
Age : 35
Skąd :

PisanieTemat: Rome: Total War   Pią Mar 08, 2013 6:31 pm



Rome: Total War to trzecia już część słynnej strategicznej serii tworzonej przez zespół Creative Assembly. Poprzedniczki (Shogun: Total War, Medieval: Total War) oferowały nam rozgrywkę w XVI wiecznej Japonii i średniowiecznej Europie, tym razem twórcy proponują nam podróż w daleką przeszłość, tj. czasy rozkwitu i panowania Imperium Rzymskiego. Możemy uczestniczyć w znanych z historii i ekscytujących zarazem wydarzeniach, jak: powstanie niewolników, któremu przewodził Spartakus, Wojny Punickie (wojny Rzymu z Kartaginą o panowanie nad zachodnią częścią basenu Morza Śródziemnego) w tym i słynny marsz Hannibala przez Alpy i walki na terenie samej Italii, czy też ostateczne unicestwienie Galów przez Juliusza Cezara.

Naturalnie, podobnie jak to miało miejsce w dwóch poprzednich częściach serii Total War twórcy postawili na autentyczność i wierne odtworzenie realiów tego okresu, możemy więc być pewni, że podczas gry zetkniemy się ze wszystkimi ówczesnymi jednostkami i formacjami wojskowymi wykorzystywanymi zarówno przez samych Rzymian, Egipcjan, Greków jak i inne kraje oraz plemiona antycznego świata. Będziemy również wykorzystywać autentyczne machiny wojenne typowe dla działań militarnych tego okresu. Do gry zostały też zaimplementowane wszystkie dotychczasowe innowacje serii Total War, czyli oblężenia twierdz i miast (wprowadzone w Medieval: Total War), możliwość przeprowadzania rozpoznania wrogich oddziałów przed rozpoczęciem walki, planowania wkraczania odwodowych oddziałów do walki (wprowadzone w Medieval: Total War - Viking Invasion), itp. Jeżeli chodzi o zależności ekonomiczne, gospodarcze, handlowe i polityczne to także zadbano o pełną zgodność z historią.

Gra nadal podzielona jest na dwie części: turową, gdzie rządzimy imperium, oraz bitewną, toczoną w czasie rzeczywistym; jednakże teraz za przedstawienie walki odpowiada nowy silnik graficzny, o dużo większych możliwościach niż ten wykorzystywany dotychczas. W starciach może brać udział ponad 10 tysięcy jednostek, czyli podobnie jak to miało miejsce w Medieval: Total War, jednakże jakość ich przedstawienia i poziom detali stoją na dużo wyższym poziomie. Dzięki temu bitwy stały się jeszcze bardziej spektakularnym widowiskiem. W Rome: Total War, podobnie jak w poprzedniczkach, wzięto też pod uwagę indywidualne predyspozycje i wymagania graczy, dlatego też istnieje możliwość pełnego zautomatyzowania czynności odpowiedzialnych za rządzenie państwem i zajęcie się tylko dowodzeniem wojsk w bitwach, bądź też wręcz odwrotnie, pozostawienie bitew komputerowemu A.I, a zajęcie się rozwojem gospodarki i handlu, polityką zagraniczną, itd.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gamesdvd.forumpolish.com
 
Rome: Total War
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
GamesPC :: Games :: Games-
Skocz do: